Till bloggens startsida

Färgglad


Roligt med lite färg i vardagen kanske! Midre roligt att mitt hår ser grön-gult ut? Men det är inte det i verkligheten. Well well, passar väl bra för nu ska jag till stan, Jöss ska "köpa ut" blekningsmedel till mig. Förhoppningsvis hinner jag fräsha upp håret i veckan!

Sen ska jag hem igen & försöka få lite mer ordning i mitt rum, & ikväll är det fyspass & dansträning i ett par timmar. Imorgon bitti ska jag & mamma iväg & gymma & sola solarium, eftermiddagen & kvällen spenderas sen med Sandra. På onsdag har jag bokat massage, längtar! På kvällen verkar det som det blir lite party för Viktor som fyller 18, men där ska jag inte stanna hela natten för på torsdag morgon åker jag & Emma till Stockholm, yey!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: