Till bloggens startsida

Ett litet snack med paddan..

Jag har varit lite orolig över min skölpaddas badvatten om det är lagom temperatur & sånt eftersom att de inte kan reglera temperaturen själva. Jag låg & funderade lite på det igårkväll innan jag somnade tror jag, för inatt drömde jag om att jag & sköldisen pratade med varandra (den hade jättegullig röst), haha.. & då sa hon att vattnet var perfekt temperatur & att hon trivdes jättebra hemma hos mig, & sen bad hon om ursäkt för att hon hade kissat på sig tidigare på dagen. Hahaha! Jag kommer ihåg att jag låg & tänkte efter jag drömt att "Varför skaffar alla hund? En sköldpadda är ju såå himla mycket roligare för de kan man ju prata med.."

Nu ska jag hämta lite frukost till henne, musslor, räkor & bläckfisk är på menyn!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: