Till bloggens startsida

En liten shoppingtur i den stora staden


Idag var jag alltså till Stockholm med Emma. Den första tiden gick vi bara omkring & skakade på huvudet, vi hittade absolut ingenting som vi ville ha. Men sen tog vi lite lunch, sen kom vi igång med shoppingen..

Det här köpte jag:

Svart body, med lite öppen rygg med rosetter. Från Monki. Den blir säkert fin till en midjehög kjol i sommar & en brun rygg!


Ett läderdiadem (nej jag har inte blivit helt crazy i rosetter). Från Monki.


Ett vitt trashat linne. Från monki. Jag tror det är tänkt som ett stort linne, för Small var till & med för stort för mig!


Mörkblåa shorts, vek dem lite så man skulle se hur de såg ut både fram & bak. Från H&M.


En armbandsklunga, med en hel det snygga armband i helt min stil! Från H&M.


Hög midjekjol, tror den skulle vara fin till den svarta bodyn som jag köpte! Från H&M.


Svart bas-bikiniöverdel. Från Topshop. Jag kände mig nästan tvungen att köpa nåågonting därifrån innan jag åkte hem!


Blommiga nylånstrumpbyxor. Från Urban outfiters. En riktigt speciell men ändå ball affär!


Utfyllnadsarmband! Från MQ.


I slutet blev det fika på Wayne's coffee, jättetrötta i fötterna var vi då! Det blev en riktigt mysig & rolig dag med min lilla pärla! & till slut en hel del shoppades! Dock så var vi duktiga på att inte hitta till de dyra sakerna, så det blev ändå en skapligt billig dag - & pengar över så det räcker till hela månaden..nästan. Toppen!


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

snygga grejjer :D gillade bikiniöverdelen. hur mkt kostade den? :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: