Till bloggens startsida

BH

Köpte en ny BH idag (skitful!), så därför får ni bara tillgång till att se påsen. Det är en beige som jag ska ha under tvälingsdräkterna på danstävlingar. Inget intressant alls..

Ska köpa en kort bustier så småning om, det är både bra & snyggt! Det har kommit in en hel del sånna nu på sistonde. Hittade en jättesöt idag på H&M, men den fanns inte i min storlek *suck*! Men denna vecka ska jag inte spendera mer pengar i alla fall, betalade av skulden till mamma & pappa idag, det kändes i plånboken! Men jag har faktiskt en hel del kvar, men de ska sparas! Det enda jag ska knycka från mig själv är pengar till fika imorgon med Sandra på stan. Det blir välspenderat!


Kommentarer
Postat av: christoffer

sv: just precis det var det jag gjorde men det vart för varmt så den typ smälte (Y)haha :P

Postat av: *

fin läppfärg :)

Postat av: Therese Strömberg

Helvetes fan ja! Skit jag har glömt att köpa bh som jag kan ha under min dräktjävel! Bra att din blogg finns för att påminna mig om sådana saker (a)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: