Till bloggens startsida

Första julaftonen utan Louise

Eftersom Louise är min storasyster så har hon alltid varit med på min julafton. Men i år är hon i Uppsala & firar med Artin & hans familj. Såklart så träffas vi alla imorgon istället & firar jul då - men lite konstigt känns det faktiskt med en julafton utan storasyster. Nu blir det att åka till farmor & farfar i Odensbacken med mamma, pappa & gammelmorfar, där väntas traditionsenligt en dunderfrukost med tomtegröd & dopp i gryta. En av årets höjdpunkter. 

Såhär ser jag ut idag i alla fall. En klänning som jag hittade i garderoben igår som jag egentligen inte alls gillar pga att den är för lång. Men den funkar till jul-klänning. Jag hade faktiskt inte råd att köpa någon speciell jul-outfit i år, som jag brukar göra..


Ja.. GOD JUL! ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: