Till bloggens startsida

Och jag läser på ekonomi-linjen?

Jag har bokat tid tills i eftermiddag för att fixa mina naglar. 550 kronor kostar det! Ändå sitter jag här & snålar med vad jag ska köpa för mobil. Vill ju helst inte lägga ut mer än 800 kronor för en mobil, eftersom att jag verkligen inte har några krav när det gäller mobiler, eftersom det enda jag gör är att sms:a och ringa. Så, jag behöver bara en sjukt simpel telefon!

Lite knepigt att jag snålar några hundra med att köpa en mobil, som jag förmodligen kommer kunna ha i minst ett år. & istället går iväg & fixar naglar som håller i några veckor för fler hundra. Men men..

Naglar intresserar mig mer än mobiltelefoner. Så är det! Lägger upp bilder på mina naglar sen. XOXO


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: