Till bloggens startsida

Nya naglarna


Här är resultatet av naglarna som jag var iväg & fixade på Marieberg igår. Jag gjorde på samma ställe som jag gjort förrut, "Le´s naglar & spa" (de små söta asiaterna)!

Mamma & jag funderar på att beställa hem egna akryl-saker & lära oss själva. Både hon & jag är ju väldigt pyssliga av oss, så det skulle nog funka.. Vore ju både roligt, billigt & mer praktiskt.

I bakgrunden ser man hårddisken som jag fick i julklapp. Den är ju skitsnygg! Igårkväll satt jag & kopierade över massa bilder, har just nu en tredje backup på dem! Jag skulle nämligen flera tio-tusentals med bilder enda sedan från 2002, & jag skullve verkligen DÖ om alla de bilderna försvann!


Kommentarer
Postat av: Anonym

för hur mycket gjorde du naglarna?

och får man själv bestämma hur långa de ska vara ? :)

Postat av: Linn

Kan man göra naglarna längre om man vill (: ?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: