Till bloggens startsida

Vickan dissar max, men hissar brödet!

Ikväll/inatt blev det volvo med Bella & Jonathan. Kom nyss hem, måste bara nämna att jag åt en Max-hamburgare (för första gången i mitt liv?) Den var skitäcklig! Det enda som var gott var brödet, som jag fick betala 7 kronor extra för! Haha..

Imorgon förmiddag ska jag göra ett j*vla ryck med mitt rum. Nu är det dags att få ordning! Så småning om ska jag in med en 160-säng i mitt rum. Myyyyys, då ska jag ligga som ett stort X över hela sängen. Men, så länge så får jag nöja mig med den jag har - det är ju trots allt inget fel på den - & inte för liten. Puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: emma

jag var också meeed :) och hamburgaren blev du ju bjuuuden på! fult att ljuga :D

Postat av: Vickan

Okej, som emma fick betala 7 kronor extra för *

;D <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: