Till bloggens startsida

Mobilblogg

0_dsc_0024 (MMS)

Sprang in på H&M på lunchen, fick skjuts enda fram till dörren (på gågatan med bil) - haha, vilken dåre. Finns bara en människa för sånt..*host* nämner inga namn! Hur som helst, skulle dit för att köpa en kjol till Louise. MEN, det blev även denna söta t-shirt till mig själv också. Först tänkte jag köpa den i svart- och ljusaprikosfärgad, men jag ska ju till Smögen nästa vecka så då tyckte jag det passade bättre med lite marinfärger! Hittade även en klänning påväg till Kassan, hann inte prova den men jag köpte den endå. Den kostade ynka 49.50 kronor på ordinarie pris! Tar kort på den sen när jag kommer hem & langar ut på bloggen. Den var skitsnygg så jag hoppas verkligen att jag kan ha den! Jag som inte skulle köpa nåågonting alls.. köpte faktiskt några "bra-att-ha-hårklämmor" också. MEN, hela kvittot gick bara på lite över tvåhundra kronor, varav 50 kronor av det på Louises kjol, så det är okej..tycker jag! Nu, back to work - see u later...


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Du är fin! Och jag vill se, lägg upp biiiild! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: