Till bloggens startsida

New phone

Mobilbloggar nu genom min nya telefon. Min gamla x1:a har gått mig på nerverna väldigt länge nu, men jag har inte velat överge den - för den är ju trots allt riktigt bra! Men idag spontanköpte jag denna telefon av emil, så skönt med ny telefon utan massa touch och tangentbord. Ett plus är också att den är ganska platt och lätt, speciellt om man jämför med vad jag hade tidigare.. Den är i jättefint skick också, känns som ny! En till grej är att det finns massa olika skal att köpa till och byta med, tjejigt, asbra ju *fniss*! Fick även med ett stort minneskort och en minneskortsläsare, toppenbra! Jag har redan tankat in massa musik på den. Nu måste jag bara fixa någon sorts mellansladd som kan få ihop mobiluttaget och mina favis-hörlurar från min förra telefon. Det blir morgondagens problem. Nu ska jag sova. Puss och godnatt!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: