Till bloggens startsida

Hoppas på att vädret håller i sig!

Ikväll blir det Hästhagen med Sara & Elin. Vi ska spela
minigolf & ha picknick, mysig va? Well, jag hoppas verkligen att det
fina vädret håller i sig till ikväll!


Sara & jag, hoppandes sista kvällen i England när
vi var där & tävlade! Hösten 2008



Elin & jag, hoppandes i självaste Hästhagen!
Sommaren 2008

För övrigt så är det ju sista dagen på jobbet idag, både väldigt skönt & väldigt tråkigt! Imorgon blir det städning & packning hela dagen inför Smögen. Jag ska även åka till Odensbacken & lämna Raphaella (min sköldpadda)  till Christoffer som ska ha den nu denna vecka! Sedan ska jag även hinna fixa massa musik som vi ska spela i bilen. Louise mejlade mig en lista med låtar igår som innehöll 44 stycken låtar. Jag tankar hem låtarna via youtube, så ni kan ju tänka er själva att det kommer ta en bra stund. Jag har ju även minst lika många låtar som jag vill ha med också! Man kan ju inte sitta flera timma i en bil med bara radio, så det får ta den tid det tar!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Ååh, sakna England va?!!! :(<3

Postat av: Vickan

Svar: Jaa, skoja inte! Det måste vi göra om, hehee...

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: