Till bloggens startsida

Fullt på schemat!

Mycket inbokat nu. Men, jag gillart - tror jag! Sista lektionen idag var inställd så jag åkte hem till Karin, hon hade mysstund för mig & sjöng & spelade piano (Aaah, varför kan inte jag också spela bra piano? Nja..jag var inte så flitig på mina pianoläxor när jag var mindre & spelade piano, attans!) Sen var hon även gullig & gjorde goda matsäcksmackor till mig som jag kunde ha med mig till körkorts-teorin. Mumms, tack vännen!



Världens bästa Bella var även snäll & skjutsade hem mig från körskolan också. Hon gav mig så mycket energi & glädje så jag gick bara in & bytte om för att dra ut på löprunda sen - trots att jag var sjukt trött & det duggade. Hm, så nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan dra på något avsnitt till av Tusenbröder, galet bra!

Imorgon så har jag min första körlektion, är så nervös - jag kommer förmodligen skita ner mig.. men jag har även en lektion till på torsdag så jag kommer nog vänja mig. Fick även mejl idag om att det är möte på torsdag med alla bossar från stjärnparaden - weeeei!! Vet ni hur glad jag är att jag är boss över smink just nu eller? & hur glad jag är över att det äntligen ska dra igång nu igen efter sommaren!

Godnatt!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: