Till bloggens startsida

Baslinne

Tidigare idag skrev jag ju om att jag skulle köpa pilotbrillor, men så blev det inte. Istället blev det ett par brun-beiga, finns på typ sjuhundratrettiofem stycken bilder på dem i inlägget under. Jag skulle även köpa en bustier - men jag kom på att jag har faktiskt inte råd med det just nu, så det får vänta! (Duktiga Vickan, hihi - jag blir ju nästan generad över mig själv!) Men..istället så la jag lite money på ett svart baslinne med reglerbara axelband från GT, på rean - & jag behövde faktiskt ett sånt! Faktiskt..

Efter jobbet idag, det blev som jag ville. Jag & tjejerna gick till Java & jag fick min älskade smoothie♥! Vi var kvar där & på stan i flera timmar, riktigt trevligt! Imogon blir det trevligt igen, då ska jag träffa bästa vän. Sista dagen innan hon & resten av mina brudar åker till Alanya..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: