Till bloggens startsida

After work

Efter jobbet ska jag möta Sara & Karin på stan, vi ska fika tillsammans & prata av oss lite innan Karin åker till Alanya i 2 veckor. Jag hoppas de vill hänga på Java - jag är så sjukt sugen på en hallonsmoothie därifrån!

Tänkte även få med dom till Lindex - har sett på en blogg att de har grymt snygga bustiers där! Jag har faktiskt ingen än, & jag känner att jag borde ha det innan år 2010 är slut!

Jag skulle även vilja köpa mig ett par pilot-solbrillor, lagom till sista sommarlovsveckorna. Egentligen skulle jag vilja ha guld-bruna, det är klart snyggast! Men jag har ju mest silversmycken & sånt, så det får nog bli ett par silver-svarta istället. Så idag ska jag på jakt efter sånna! Ett par billiga! Har ju som sagt inte så fet plånbok för tillfället, hehe..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: