Till bloggens startsida

"When dreams come true"

Inatt drömde jag att jag missade Cougar town så jag blev
tvungen att betala kanal5.se/play tjänsten igen. Det var tydligen
inte bara en dröm. Jag totalt glömde bort att titta på det
förut ikväll! Hur kunde jag?

Tittade just om avsnittet fanns på thepiratebay
& det fanns! Men då funkar så klart inte min torrent på datorn.
Fint! Väldigt fint! Nu är jag arg. Vädligt arg!

Nu blir det en varmdusch, sen ska jag sussa.
Känner jag mig själv rätt så är jag för ivrig för att inte kunna
betala en 20-lapp för att se programmet imorgon
på min långa härliga sovmorgon!

Jag har sagt det förut & jag säger det igen:
20 kronor för att då se ett program via internett i 20 minuter.

Ja, det märks att jag är på dåligt hummör. Ööööh...
kan även bero på att jag har pluggat hela kvällen'

Sovmorgon imorgon, värt! ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: