Till bloggens startsida

Torsdagkväll

Har precis ätit lite mer av salladen som köptes igår på salladin. De är ju så fruktansvärt fylliga så de räcker till tre måltider! Har även tittat lite på Bella&Tyra show som bl.a åkte till Marabou-fabriken & åt massa choklad. Man blev väldigt sugen faktiskt, så det kändes rätt surt att sitta där med en sallad då. Men bra!

Lasse kom just från Uppsala med min skinnjacka. Happy! Happy! Happy! Louise & jag har ju som jag skrev för några dagar sedan bytt skinnjackor. Jag fick hennes inhomhus-skinntröja & hon fick min skinnjacka. Hon tycker hon har lurat mig, & jag tycker jag har lurat henne. Båda nöjda & glada! Toppen!

Fredag imorgon! Toppen! Först skola, sen fyspass & dans på studion i 2 timmar. Jag vet inte vad kvällen erbjuder, har inget inplanerat & inte så höga förväntningar så det blir nog bra..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: