Till bloggens startsida

Stockholm-Uppsala inköp!

Första dagen när vi var i Stockholm så shoppade jag på mig
en hel det bas-plagg som är bra att ha till sommaren..men jag lämnade
tillbaka lite av det dagen efter när mitt dåliga samvete slog till. Min plånbok
var näst intill utsvullten, av pengar som skulle räcka hela månaden.

Dock så blev det lite shopping i Uppsala på lördagen, sådanna saker som jag verkligen beövde! Bikini & ballerinaskorna (bilder finns längre ner). Så är det med shopping tycker jag! Ibland måste man köpa välbehövliga saker, & ibland måste man köpa saker som man bara vill ha för att må bra!


Sköna kil-klackisar till sommaren som funkar lika bra till vardag som till fest!
200 kronor från Åhléns city Stockholm.



Tunn & skön jeansväst. 250 kronor på Åhléns city Stockholm.


Leopardsjal på rean. 50 spänn som ni ser, prislappen känner säkert de flesta
igen också - om inte så kommer den från H&M.


Svart bas t-shirt med lite puffärm. Under hundralappen, från H&M Stockholm.



På Bounce så köpte jag denna t-shirt för 240 kronor. Sjävla konserten
kostade 250 kronor. Well well, helhetspriset var bra!


Bikini från New Yorker i Uppsala för 230 kronor. En av mina favoriter (efter Holmlunds).
Dock så blev jag rätt besviken på båda dom butikerna i helgen, eftersom att jag inte
hittade någonting passande på Holmlunds, & bara en bikini på New Yorker.
Well well, det som behövs nu är en färgglad bikini & lite bränna..


Ballerina med nitar från skopunkten i Uppsala. Vanliga sköna skor
utan klackar kan också vara bra att ha ibland! 200 kronor.

Jag tycker jag har shoppat bra i helgen. Billigt så jag har pengar kvar så jag klarar mig resten av månaden, förhoppningsvis! (Måste ju faktiskt erkänna att Bounce-tröjan & biljetten får betalas av när jag fått sommarjobbslönen) & eftersom att jag hade ett par hundringar kvar från förra månaden så är jag inte helt pank nu!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: