Till bloggens startsida

Snart kommer filmen om microringar


Jag har fått frågor om
hur man sätter i extensions
med microringar, tänkte visa
via någon film eller något
för det är väldigt svårt att
förklara genom en text.
Jag vill inte ha upp någon sån
film på youtube, så jag ska
lösa det på något annat vis.
Tänkte prova videofy.me

 


Här har ni två bilder från januari
när jag hade microrings-extensions ett tag.
Jag ska sätta i snart igen men då tror jag
inte jag ska göra med microringar, för det sliter
så mycket på håret. Då kommer jag nog göra
med vax-metoden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen!!!

Postat av: Therese strömberg

Sv; Va? Post it? Va? Haha..

Postat av: Anonym

vart kommer det blommiga plagget ifrån?

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Den kommer från gina tricot :) Jag älskar den!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: