Till bloggens startsida

Saras & min utmaning!

SMS:ade sara igårkväll om en lite idé som jag hade.

Jag: Höh! Jag har en liten utmaning som jag skulle vilja göra - men vill inte göra den ensam. Vill du vara med? :D

Sara: Haha vad är det för utmaning? :P

Jag: Inget smink måndag-torsdag. Min hy måste bli bättre tills valborg! :O :S haha.. Hoppas du hakar på, vill fan inte gå runt utan smink själv!

Sara: Haha okej, jag är med! Alltså inget smink alls, inget puder eller foundation heller va?

Jag: Nej! :) INGET SMINK! :D fast jag måste fylla i mina ögonbryn lite, eftersom mina vanliga är obefintliga!

Sara: Hahahaha, okej, det kör vi på :D




Bilder på mig imårse helt utan smink alltså. Vi får la hoppas på att min hy är bättre tills veckans slut. Annars har jag skämts en hel vecka i onödan! Haha..

Hade bara två lektioner idag vilket var gött mos! Mellan lektionerna tog jag & Sara en promenadis till wadköping & lite så. Jättemysigt! Ikväll blir det mindre mysigt, då blir det intervallträning - gaah! Men bra är det!

& när jag ändå talar om sms & för att jag är så galet trött på att PpPp-grupper på facebook så måste jag visa det grymt torra sms:et som filip skickade igår: "Hahaha filip gick till skolan, men så jgorde han inte det :pPpPpPp"


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: