Till bloggens startsida

Hey chicken?!

Mitt hår känns ganska chicken just nu! Haha. Synd, det som
vaar så fint innan! Men men, man lär sig av sina misstag!

Nu saknar jag lite utväxt faktiskt! Haha, trodde aldrig någonsing
att jag skulle kunna säga så, men nu är det så! Får se om det blir lite
bruna slingor i detta eller inte.. Först nu ska jag vänta & se,
låta håret vila lite helt enkelt..





Bilder från innan jag trog & tränade tidigare ikväll. Ja, ibland lyckas man..

Bara en månad kvar till SM! Helt sjukt vad tiden går fort! Så ikväll var det lite
"experinece-möte" på studion inför det & kommande tider. Innan det körde jag nästan
25 minuter på bandet i gymmet, ska försöka köra mer & mer!

Kötta kötta kötta! Hah.. Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

jävlar vad prenumuranter du har! hur lyckas du? ja vill också! hahahah :D



va du på risbergska idag?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: