Till bloggens startsida

Jag hittade ett perfekt tillfälle!


När jag får för mig att jag ska städa mitt rum, så går det ibland inte så fort som jag önskar. Det slutar alltid med att "jag tar en liten paus & sätter mig vid datorn", ni vet de där pauserna som alltid blir alldeles för långa.. Allt är roligare än att städa, det vet ju alla! Om det inte är brist på något roligt att göra så är trötthet ett annat litet undantag när jag städar. "Ååh, så trött jag är. Jag lägger mig en liten stund i sängen för att få mer energi". Den teorin vet nog varenda människa att den inte heller fungerar. "Zzzzz..."

Igår kväll/natt efter dansuppvisningen & dusch så krånglade mitt internett massa. Jag kände mig inte heller trött, så då tog jag vara på tillfället & städade ett tag i mitt rum. Det var saker överallt, så det var verkligen välbehövligt! Jag hade ju inget internett att roa mig på så det blev väldigt effektiv städning!

Imorgon är det bara i stort sett att damma & damsuga av så är rummet tip top. I alla fall på ytan, garderoben får jag fixa..någon annan natt när intenettet inte fungerar & jag inte är trött. Haha!


Kommentarer
Postat av: M A L I N |--| E

Det skulle vara så sjukt snällt om du kunde gå in här, på länken här under och rösta på min bild, nummer 12:)!

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



du behöver ju såklart inte rösta, och om du inte tar imot sånnahär kommentarer behöver du ju bara at bort den! KRAM :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: