Till bloggens startsida

Ingen bra start på veckan

Börjar veckan med att försova mig en hel timma. Känns ju inte som någon bra start på veckan, men men.. Jag hade tänkt att gå upp tidigt & tvätta håret & sen låta det självtorka för att hårfönar är det jobbigaste som finns. Men, glöm & dröm!

Det är så lätt.. man tänker att "nej jag somnar inte om, jag ska ju baaara vända mig om & blunda en liiiten stund till..zzzzzz"


En till grej är att jag vaknade med en sjuk värk i armbågen! Jag skadade den i höstas på en danstävling & jag får ont & problem med den så fort jag belastar den för mycket. Det gör ont när jag typ gör armhävningar & står på händer & sånt.. Igår köttade vi dansen på träningen hundratalls gånger nu inför tävlingen & där finns det två övningar som min armbåge i princip hatar mig för. Förlåt, kan jag ju bara säga.. Kom igen, kämpa! Tävling på lördag!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Vadå vadå? Haha vad det var som var "roligt.."? Haha teckenspråksarbete om det var det du frågade om ^^

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: