Till bloggens startsida

Fruktsallad till hela världen & lite till



Vi var tre tjejer som skulle dela på det här. Ja! Det blev en hel del över kan jag lova.. vi hade råkat köpa lite för mycket frukt. Men fasiken vad gott det var! Kiwi, päron, annanas, mandarin, banan, stjärnfrukt, vindruvor, sharon & en gräddklick på det!

Kvällen spenderades alltså med Elin & Sara hemma hos mig. Vi är ju födda till tjejer, så det blev såklart en hel del snack om allt möjligt - men även lite tv & film. Lugn, mysig & skön fredakväll helt enkelt.

Nu är klockan snart ett på natten. Mina ben säger "SOV!", medan mitt huvud säger "du har lov, unna dig en stund till vaken". Vi får se hur jag gör med den saken. Lutar mot att jag sitter här vid burken en stund till, har inget inplanerat imorgon förän efter lunch. Då är det picknick med girlzen som gäller! Vi får väl se hur det blir med det, det är ju tyvärr inte riktig vår än.. men men, vi får se helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Den är bara silvrig ;) Jag som ändrade ljuset lite så fjärilen blev lite mörkare :$

Postat av: Anonym

sv, ahhaa det e kul. Men dom verkar ju så sköna :)

Postat av: Lixy

fin blogg

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: