Till bloggens startsida

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är på så sjukt dålig humör! Orkar inte förklara allt, men att jag var uppe en timma extra igår kväll för att leta musik & allt krånglade med datorn (när jag egentligen borde ha sovit inför nationella provet), gick upp i mårse tidigare för att bränna ut skivan å fixa musik & sen vänta på stan i nästan en timma efter skolan. Allt i onödan! Jaja..så kan det gå!

Nu ska jag städa av lite på mitt rum, det gör jag som bäst när jag är arg & på dåligt humör! Så det är lika bra att passa på.. Sen ska jag börja fixa håret & sminkningen till ikväll. Gaaah! Orkar inte. Ingen kan ana mitt dåliga humör just nu!

Sara & jag var i alla fall & köpte lite groggvirke idag tills imorgon.
Fruktjuice, lime, stjärnfrukt, drinkmix & så. Det blir nog riktigt bra!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: