Till bloggens startsida

Bara vara

Det har varit en ganska lugn dag hemma, tog en slappismorgon, har även suttit & tittat igenom gamla fotoalbum sedan man var liten & söt. Sånt tycker jag är så himla roligt - man har ju så himla mycket roliga minnen som man inte vill förtränga!

På eftermiddagen blev det Bara vara caffét med Fredrik. Vi hade inte träffats på jättelänge, så vi satt där ett par timmar & bara var. Det är väl det Bara vara är till för? Vi pratade om allt möjligt, gamla minnen & nya grejer som ska hända i sommar & sånt. Väldigt chill! Jag drack chai latte, mummmms verkligen - det känns som det var tusen år sen jag drack det sist..


Klockan är lite över två på natten, ligger med min gamla bärbara dator i sängen & ska snart sova. Kom just hem från mormor & morfar där det var lite påskmiddag ikväll. Gott & mysigt!

Nu ska jag bara kolla igenom bloglovin, sen sussa! Godnatt ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: