Till bloggens startsida

Systrar på avstånd '

Kvällen avslutades med ett samtal med syster i telefon. Det börjar bli rutin nu, att vi pratar med varande ett par gånger i veckan. Ibland kan det vara en kvart, & ibland kan det blir nästan en timma. Ibland blir det när jag är påväg till bussen, när hon sitter på tåget, eller på kvällen innan man ska sova. Hur som helst det är skönt att ha någon att prata av sig med!

Systrar, det är sånna där varelser som man kan berätta allt för.

På söndag kommer hon & Artin till Örebro. Då är det kalas här eftersom att jag fyller på lördag, & hon fyllde tidigare i september.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta som smultron

lika som bär

Postat av: U name it

Jag önskar jag hade en syrra också :/

Postat av: Louise

Darling, I miss u big time!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: