Till bloggens startsida

Sjuk?

Skoldagen rullade på, den var ju inte så lång, hade test i geografin idag som gick bra & gjorde mig på lite gott humör. Efter skolan följde jag med Karin till frisören & redan då började jag må dåligt. Blev varm & frös om vart annat, & kände mig jättetrött. På bussen påvägen hem tvivlade jag på om jag ens skulle orka gå från busshållsplatsen & hem, men det gjorde jag ju såklart. Tog en lång dusch när jag kom hem i hopp om att bli bättre. Men jag känner mig faktiskt fortarande risig. Just nu sitter jag med min jättestora mjukiströja som är sprutad med Jean Paul herrparfymen, mumms '  Huvudet dunkar, är skittrött. Vad händer??

Well well, ska jag plugga in några engelskaglosor tills på torsdag, klockan åtta ikväll blir det första programmet av idol. Någonting att se fram emot i alla fall! Ehm, men just nu tvivlar jag på om jag kommer orka hålla mig vaken så länge. Det visar sig..

JUST DET, KARIN ÄR BRUNETT NU!


Kommentarer
Postat av: Emma

lägg upp en bild på Karins hår :) jag vill också bli brunett :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: