Till bloggens startsida

Same shit but differente

Läste just på Therese blogg att hon var sjuk, & att hon höll på att limmade fast stenar på sin singeldräkt. Jag är inte sjuk, men jag är inte helt bra - huvudet är värst (dunk dunk..) Hur som helst, jag är lite krasslig precis som Therese, & jag håller på med min singeldräkt precis som Therese!

Jag har ingen bild, men det kommer när den är klar - den börjades sy igår. Den blir till största delen vit, sen svart & vit. And diamonds, diamonds, DIAMONDS!

Vad har mer hänt idag då? Jag har pluggat, skrivit massor på mitt & Karins projektarbete, sen har jag pluggat in alla 30 engelskaglosor som vi har till imorgon. Rätt kul, eftersom att jag inte hade haft engelskaglosor sedan högstadiet.

Snart börjar fotbollen, pappa är & hämtar pizza.  Så ser min kväll ut.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Helt värdelöst att vara sjuk :/ Hoppas du inte blir lika dålig som mig. <3

Postat av: Anonym

Vill tipsa dig det senaste från Freestreet. Var med och tävla om en rosa laptop.



Gå in här bli medlem och läs vidare.

100% gratis

http://www.freestreet.se/?r=135

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: