Till bloggens startsida

Några dagar har gått, här får ni några bilder!


Jag & Adnan.


Olga & Juan.


Efter en kall & tråkig dag i Ånnaboda tog vi med några spanjorer
till Marieberg. Där åt vi Pacos & shoppade lite.


På kvällen hade vi bokat bord för 16 personer på Saigon, så
där spenderades kvällen. Chill!

Där fick ni några bilder från de tre första dagarna. Idag, onsdag, så är spanjorerna i Stockholm. Vi får vara hemma, ganska skönt att få vara själv en dag. Mamma & jag ska fixa det sista med min dansdräkt senare idag så den bli klar tills på lördag, för då är de tävling. Är jag taggad? Nej, faktiskt inte "/ Tyvärr inte! Det är så mycket att tänka på nu med alla spanjorer redan, men det kommer. Jag kommer bli taggad!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: