Till bloggens startsida

Min födelsedag?

Det var sista kvällen med spanjorerna igår. Vi åkte till kinamuren & åt deras buffé, sen drog alla vidare till Adnan. Men, eftersom att jag var sjuk (snuvig, ont i bihålorna & har ett huvud som känns som att det väger 73 ton) & har tävling idag så bestämde jag mig för att ta halv tio-bussen hem. Min spanjorska lämnade jag med de andra, hon skulle ju inte behöva lida för att jag var sjuk!

Hur som helst, missade bussen hem - gick då till Nilz som bor på stan & som också var sjuk. Hängde där ett tag, för att sedan åka buss hem & sen sova. Sen upp vid ett på natten, för då skulle jag hämta min spanjorska hemma hos Adnan, sen hem, sova lite, sen upp klockan tre igen för att skjutsa henne till bussen som skulle skjutsa dem till flygplatsen, sen hem & sova några timmar igen, & sen upp nu vid 7. Har precis tagit en dusch, ska fortsätta göra mig iordning nu

..& mitt i allt detta, så är det tydligen min födelsedag?


(bilder från slutet av veckan med spanjorerna kommer, när jag känner för det)


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! krya på dig och hoppas att du får en superbra födelsedag! <3 :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: