Till bloggens startsida

Lite saker som jag kom & tänka på idag!


• Att jag ska försöka klara mig utan plattången så mycket som möjligt, jag håller ju på & sparar ut mitt hår. Varför tänker ni? Det ser ju långt ut på bilden. Jupp, men det är lite löshår isatt, tyvärr. Men igår kom jag på att jag ska sy in en slinga löshår så jag får lite mer tjocklek på håret. Tänkte ta Johanna till hjälp med det. Det var förresten väldigt länge sedan som jag träffade henne nu!

• Att jag är grymt glad att jag har en storasyster! Speciellt att jag har Louise som syster! Tänk vad mycket roligare min uppväxt har blivit på grund av henne. Tanken kom upp idag när jag kollade på massa gamla bilder. Igår kom hon & jag även fram till att jag ska åka till henne i Uppsala någon helg snart, då ska vi även ta en tripp till Stockholm för att köpa löshår till henne kanske, & köpa ny höst/vinter-jacka till mig. Det behövs!

• Att spanjoren kommer om mindre än en vecka, jag är nervös!

• Att min skolstart har blivit riktigt bra. Superhärlig klass, superhärliga sovmornar alla dagar i veckan förutom en, & att jag har skött skolarbetena bra! Ska försöka fortsätta så också..

• Att jag köpte ett Thomas Sabo armband förra veckan! Det har jag ju inte nämnt än. Dock har jag inte köpt en enda berlock eftersom att jag fyller år snart, så då kan jag önska mig berlocker. Det är kul! ♣

• Att det inte lönar med att köpa billigt nagellack, det blir sällan bra! (titta bilden) PS. Undantag för Depend faktiskt.

Det var nog allt, nu ska jag dra mig till sängs. Det blev ju inte alls för mycket sova inatt när det var tjejkväll hos Karins cripp, men riktigt mysig kväll i alla fall. Tack, Sandra, Jossan & Mascen! ♥


Kommentarer
Postat av: ida

snygga armband! :) Vart är dom ifrån?

Postat av: m'

sv: vilken söt blogg du har:) allt bra med dej?

Postat av: Karin

Har gjort en titthålsoperation så det var ingen farlig grej :P du vet för mina magkramper. De blåser upp hela överkroppen och går in med en kamera i hål under naveln. Är fortfarande lite uppblåst så det är det ända som känns konstigt haha, som sagt "en levande barbara".



Vilka boobies du har gumsi :D

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Armbanden är från Aya Napa, Cypern. Silverarmbandet är Thomas Sabo :)

Postat av: Louise

Mm, jag älskar dig!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: