Till bloggens startsida

Jag är frisk. Nästan. Äntligen!

Jag blev genast mycket friskare när jag träffade mina älskade dansflickor igen!
Det var kämpigt att tävla idag, efter en sjukling vecka & en ganska
sömnlös natt. . . men slutade ändå helt okej. Bella & jag kom trea i par.

Grattis till alla andra KSD:are som också kom på pallen!


När jag kom hem, sent på kvällen var jag helt död. Men mamma & pappa
bjöd på oxfillé & en jättesöt cider som heter "Smultron Puss". Jag öppnade
även pressenterna som jag inte hunnit öppna på morgonen! Jag fick en hel del
bra saker, prydnad till rummet som jag önskat mig, nagellack, även nya
modellen av dagens nagellack, mitt nya favoritshampo (jättestora flaskor, me like!),
en vinterjacka, underkläder & så. . .

Idag kommer släkten. Ännu mer firande!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool bild!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: