Till bloggens startsida

Från att hata, till att älska!

Ni som känner mig vet att jag har ett stort synfel, men att jag hatar att använda glasögon! Jag känner mig som "Viktoria den nye stadsministern á la Sverige" ellet något när jag använder glasögon. Även fast jag har flera par att välja mellan som jag köpte för lite drygt ett år sen. Jag använder dem bara när jag måste (när jag övningskör). Ibland även när jag kollar på film för mig själv, så jag ser texten :$

Igår gick vi tjejer in till en optiker mest på skoj, jag hittade ett par silvriga glasögon som jag tror jag skulle kunna älska. Jag ska gå dit idag igen, om jag gillar dem - så beställer jag dem! Wohoo, nu vill jag bara iväg till skolan så jag kan dra dit på lunchen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

no photo of the glasses?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Jo, men bilden är jätteful. Bild på glasögonen kommer när dom kommer till mig :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: