Till bloggens startsida

Firande av systrarna Nordenberg!

Ikväll var liten del av släkten här. Adde hade även med sig
Ellinor, & Chrille hade med sig Sabina, alltid kul med mycket folk!

Jag fick bland annat mina två första Thomas Sabo berlocker. Som ni ser på bilden, en
jättesöt converse-sneakers från farmor & farfar, & ett "V" av faster, farbror 
& Kusinerna. Jag fick pengar av gammelfarfar, så det blir nog att
köpa en tredje berlock för dem. Fick även pengar av
mormor & morfar, lite av de går nog till att
köpa ett par höst-stövlar. Som ni vet, lårhöga som
jag vill ha! Jag fick även min kära parfym idag. Guud vad jag
längtat efter den! Fick även andra bra att ha saker som ljus & ny necessär.

Av Louise & Artin fick jag en supersöt rosa mjukisdress. Som jag hade önskat mig!
Men denna var i det sötaste jag någonsin sett! Med sidenbands-rosett & så. Så nu
ska jag se till att få feber igen så jag får vara hemma & mysa i den!
Jag fick även BED-HEAD shampo & balsam. Ja, dom är inte
kloka när det gäller att köpa pressenter. Sån har Louise
alltid varit, hon köper sånt till mig som
jag är för snål för att köpa till mig själv. Jaa!
Sist men inte minst en jättesöt Vagabondsjal, likadan
som vi gav till Johanna i pressent. Bilder på allt kommer så småning om
i outfits & tips-inlägg.

Det blev en toppenkväll! Superhärligt att få träffa lillkusinen
 & så igen också. Louise & Artin var också mycket saknade!

Psst, tog tyvärr inga bilder ikväll.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: