Till bloggens startsida

Bilder från igårkväll!





Igårkväll var vi vid Naturens hus & grillade Marsmallows (stavning?) som ni kan se på bilderna. Kallt men mysigt! Vi var inte hemma förän vid 12, men det gjorde inte så mycket eftersom att vi inte skulle vara på stan förän vid halv 11 idag. Lilla stjärnparaden, som var kul, MEN under förväntan . . . 

Igår vaknade jag med ett jävlans halsont, & det blev knappast bättre när vi var ute hela kvällen i kylan. Så idag är jag sjuk, faktiskt. Men men, vad ska man göra åt saken? Ikväll blir det middag med alla, sen Carro-festen. Hoppas halsen & luftrören hinner bli bättre tills på lördag i alla fall. Jag är glad att vi inte ska tävla i grupp på lördag, det hade inte varit möjligt. Nu ska jag gå & snyta mig för 7532:a gången idag!

XOXO


Kommentarer
Postat av: matilda

Det ser ju jättemysigt ut! :) Det är jättehärligt att grilla med folk man tycker om ! ha en bra kväll eller vad ska man säga ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: