Till bloggens startsida

Yes it fits!


Denna söta Thomas Sabo berlock fick jag av min pärla i födelsedagspressent.
Vist är den söt?


Vi fikade på Bara-vara. Mysigt! Jag bjöd, det är bra för då behöver man inte känna sig
dum när man tvingar den andra att bära tunga brickan. Muahahaaa..


Jag fick med mig en svart paljettklänning hem från Spirit. 400 kronor.
Men den tappar charmen på biljen med de fult upphängda lila nylonstrumpbyxorna.
Hur som helst, H&M 79 kronor.


Kvällen spenderades med Sandra & Liv. Hur mysigt som helst. Vi tog det bara lugnt,
kollade på idol, lagade tacos, Sandra fick även i sig en hink Ben&Jerry. Hahaha!


Kommentarer
Postat av: Emma

SHIIIIIIIIIIIIIT vad ful bild på mig!! Varsegod för presenten ;) Nu får du ingen julklapp :D:D<3<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: