Till bloggens startsida

Peyton top


Den här köpte jag idag, fast en blå med svarta ränder.
Peyton top, från Gina tricot. Jag behövde faktiskt höstkläder!

På bankkortet drogs även lite drygt 2000 kronor för alla
diamanter som köptes idag. Men alla är inte till mig, som tur är!
Jag fick även det roliga jobbet att dela upp stenarna till alla i
gruppen. Alla ska ha något på 500 små diamanter var, så det blir
en hel del att sätta på på dräkterna. Dans...vilken jävla sport alltså.

Nu tog jag ett break i pluggandet alltså. Inte helt okej, men jag ville bara visa tröjan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg =D

vilka färger finns mer?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Ja, jag gillar den :) Vet dock inte vilka färger som finns.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: