Till bloggens startsida

Mormonpromenad!

Jag & mamma åkte med pappa till stan när han åkte till jobbet lite innan klockan sju imårse, sen tog vi en promenad hem till Adolfsberg. Det var rätt kallt, men skönt att ha det gjort.

Förresten, så vaknade jag i soffan imårse! Jag var så jäkla rädd igår kväll efter att jag kollat på två avsnitt av Prison Break, & jag skulle vara tvungen att lägga i nya sängkläder innan jag somnade för jag hade rivit ur dom gamla på förmiddan. Såå..idag fick jag inte frukost i sängen, jag fick frukost i soffan!

Om en vecka måste min engelskabok vara utläst, & jag har inte ens börjat än! Så jag vet vad jag har att göra om man säger så, speciellt eftersom att jag aldrig i hela mitt liv läst en engelsk bok! Vad ska mer göras idag, mer än att läsa? Nåå..städa & övningsköra!

OCH VAD HÄNDER IKVÄLL? Alla Micheal Jackson fan vet vad som ska göras..


Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; JA, DET ÄR OXÅ RIKTIGT SNYGGT!

Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi, precis! Drf dom va snygga ;)



allt bra? :D

Postat av: simone

Jag har bokat till på söndag ;) vvilken dag tog du?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: