Till bloggens startsida

Gårdagens överraskningar

Igår fick jag två överraskningar. Den första var från Karro, hon hade klipps page. Coolt! I sommras färgade jag hennes hår rött, men det var tydligen inte nog vågat - även fast hon varit blond nästan hela livet. Men vist passar hon i färgen & frisyren? Jag tycker det är supersnyggt! & hon är så söt, vaggavännen min.

Sist men inte minst, den andra överraskningen som jag fick igår. Louise har varit & shoppat i min favoritaffär "new yorker" i Uppsala & fått det hit till mig Örebro. En kofta, i helt min stil! Hon har nämligen läst på min blogg om att jag blivit helt galen i leopard, så hon köpte en leopardkofta till mig. Hur söt som helst, en ny favorit i garderoben - helt klart. Tusen tack syster! ♥ Jag älskar dig, även om du inte köper kläder till mig!


Har jag berättat att jag även har leopard-sängkläder i min säng nu?

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

underbar kofta!

Postat av: AnCi

Tjejen på fotot i detta inlägg liknar Shannen Dohrtey väldigt mycket!

Postat av: emma

Riktigt fin kofta :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: