Till bloggens startsida

Längtan

♥ I fredags träffade jag Sandra senast, så nu hade vi inte sets på nästan en vecka. Jag har hunnit sakna henne på dagarna som hade gått. Men hon var hos mig en stund ikväll. Chill, att bara ses och inte behöva göra något speciellt faktiskt.

♥ Louise har varit hemma två helger i rad nu. Superskönt! Vi är systrar så vi har alltid saker att prata av oss om. Hon kommer i helgen igen. Wohoo!

Prison break har jag också saknat, sedan igårkväll. Men det är ju en annan sorts saknad så klart. Men nu har jag suttit på msn samtidigt som jag kollat på det, så jag har missat massor & fattar ingenting. Så nu måste jag sitta & vänta till klockan halv 1 inatt när det går i repris. Suck.. Jag får skylla mig själv!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: