Till bloggens startsida

Halloweenkväll med brudarna!

Tänkte bjuda på några bilder från kvällen, dock oredigerade - eftersom att jag inte har photoshop på min laptop som jag just nu sitter med. I sängen, ohoo jag är glad att jag har den här datorn. Skulle aldrig orka sitta upp vid min stationära dator nu. Nu för tiden är de flesta bilderna på bloggen oredigerade faktiskt, orkar inte hålla på längre.. Orginal, simply the best!


Sandra a.k.a Michael & jag. Lägg märke till handen vid mina ben, hehee..


Sofie a.k.a Arn & Karin a.k.a fiskaren i "jag vet vad du gjorde förra sommaren". Jag diggade fiskarbyxorna som satt fast i ett par gummistövlar. Myrorna 80 kronor, haha!


Josefin, utkläd till en vampyr.


Erika, som vi var hemma hos & även en skymt av Hanna.

Kväller bjöd på god middag, en massa talking & skräckis.
Tack för en rolig kväll!




Kommentarer
Postat av: Petra

Hej :)

Jätte söt blogg och header :)

Kika gärna in på min :)



Följa varandra på bloglvin ? :)

Postat av: Therese Strömberg

hahhahah den där handen alltså!!

Postat av: Marcus

Jag tycker att det är lite fjantigt med detta..Alla helgonahelgen kallas detta då vi minns alla som har lämnat oss..inget annat, enligt mig..

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: