Till bloggens startsida

Fredagsmys

Kvällen spenderades med bästa vän. Vi hade det riktigt mysigt. Först blev det käk på Subway, jag hade aldrig ätit där - men det var gott!
Sen köpte vi med oss lite godis hem & satte oss framför idol, efter det blev det "the fast and the furious", ingen dirket tjejfilm, men vi gillade den!

Nu är det lördag, jag har varit på studion nu på morgonen på möte om Nordiska mästerskapen. Sen åkte mamma & jag ut & övningskörde. Gick bra tycker jag!

Nu ska det ätas lite, jag är vrålhungrig! Ikväll blir det lite partaj hos Emma eftersom att hon & Mickis fyllt år. Det blir nog bra!

Psst, jag har blivit förjävla dålig på att använda mina kameror!! Jag bringar en ikväll så ni får lite bilder imorgon.

XOXO


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: