Till bloggens startsida

Från sist, till jävligt bra på bara några månader!

I våras var vi bäst i B-klass, men tyvärr sämst i A-klass, som vi märkte när vi i Experience hade den första tävlingen i A-klass. Det var SM, då kom vi sist.

Idag, några månader efter kom vi fyra. Vi besegrade många av dom som vi hade haft som förebilder, även grupper som deltagit i VM & EM. Ruskigt roligt! Vi är i äldsta åkdersgruppen också, så det känns riktigt mäktigt nu. Härligt brudar!
Nu har vi mycket roligt att se fram emot!


Jag är helt slut efter dagen!
Nu tänkte jag ta en dusch & sen sätta mig & fixa mina naglar,
orkar verkligen inte hitta på något mer vettigt ikväll...




Pssst: Malin Ljudén, Bella Carlén, Sara & Emelie
Fredriksson, Johanna Genberg & Emma Björndahl.
Fasiken vilken bra början av terminen!

♥ 


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: