Till bloggens startsida

Ett inlägg som inte handlar om dansen (plötsligt händer det!)


Gårdagens verk på naglarna. Avklippta & påmålade med lite fresh fransk manikyr!

Jag var på 90-års kallas ikväll. Gammelfarfar fyllde 90 år! Jag har båda
gammelfararna kvar, det är kul. Men det känns dumt att kalla
båda för gammelfarfar. Men det är väl så det blir? Pappas morfar & farfar.

Hur som helst, jag hade på mig gråa nylonstrumpor & vit spets över,
passamde till ett vitt linne & en grå stickad tunika. Lite höstigt..


hmm, sometimes..


Kommentarer
Postat av: Louise

Men hahahaha..superfin outfit men Vickan..pappas farfar är såklart gammelfarfar.. Men pappas morfar kan väl aldrig bli farfar? Det är fortfarande din gammelmorfar; eftersom du måste utgå utifrån pappa.. Haha. Gullet.

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Ja, men hur som helst så får man ju två stycken. Pappas morfar, och mammas morfar..

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: