Till bloggens startsida

En helt vanlig höstlovs-förmiddag

Jag plockade fram min mossgröna sjal ur garderoben, den ska jag använda lite mer nu i höst tänkte jag. Dock så är jag inte den som bara sätter på mig höstburriga kläder nu när hösten är här. Som ni ser så valde jag att ha ett ljus-rosa linne till, annars känner jag mig som skogen själv..typ.

Jag har fortfarande gårdagens smink, & snart ska jag gå & borsta ur gårdagens lockar. Jag har varit hemma hos Annika & Magnus en stund nu på förmiddagen, gosade lite med lilla Hugo. Hur som helst, jag sov lite för länge för att hinna med allt imårse. Men nu ska det göras! Sen ska jag börja voffla mitt hår tills ikväll, det ska bli supermegastort. Halloweenkväll med brudarna! Vet inte hur jag ska orka, eftersom att jag var uppe rätt länge i natt, men men - det är ju lov. Sova kan man göra någon annan dag..

Lockarna kan borstas ur, & sminket kan tvättas bort. Men mitt leende är svårt att få bort, det sitter nästan alltid där på mig.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: