Till bloggens startsida

Sminkkartan är testad!


Jag provade en guld-brun ton. Hitills är jag mycket nöjd med kartan.

Den är köpt på Kicks för endast 200 kronor. Jag köpte även några penslar så
jag kan ha en pensel till varje färgton. Morgondagens köp blir en mascara!
Jag måste även köpa ett par svarta leggings. Till min ära är engelskalektionen
inställd så det blir en långlunch & shoppingtur på stan. Me like!

Sen är det slut-shoppat för min egen del, resten ska gå till
julklappar. Artin, Louise & jag ska julhandla lite på lördag.

Nu ska jag tvätta bort sminket, sen blir det att checka
dagens två avsnitt av Prison break tillsammans med en
stor kopp te, sen sova. Natti!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Therese strömberg

Sv; Hahah dagens kommentar! Lilla sångfågel :)

Postat av: CLIP

väldigt snyggt!

Postat av: sandra

Vart köpte du den? :)

Postat av: Karin

ooh en sån måste jag köpa! Tack för tipset :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: