Till bloggens startsida

Pimp my toilet

Mamma & jag var ute på ikea idag på förmiddagen. Jag inhandlade lite röda saker som jag har pimpat min lilla gammeltoa med. Köpte även lite små rosa julgranskulor till min silvriga mini-gran som jag ska ha i mitt rum.

Nå, nu har jag i alla fall pimpat toan lite. Undra vad pappa ska säga när han kommer hem & får syn på att jag gjort om hans lilla "place to be", heheee..


Köpte ny röd matta, nya röda handdukar, ny röd toalettborte (pappas arbete), & hittade en ros hemma. Synd bara att väggarna är så grymt fula (borde slå en pling till Therese som går måleri?), & att det inte finns något golv.


En bilplåt som är omgjord till tavla. Det är egentligen morfars, men jag älskar den!


Köpte ny liten blomma med röd kruka, hittade röd tvål hemma & ett rött ljus & några ljuslyktor.

Ack ack ack..vad ska Matzi-boi nu säga?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint det blev =)

Postat av: Therese Strömberg

Hahah Mr.Målar-Therese alltid till tjänst och Dr.Viktor alltid till tjänst! Kan inte bli bättre! ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: