Till bloggens startsida

Imorgon blir dagen förmodligen roligare!

Vaknade tidigt imårse av att jag jag behövde kräkas..och gjorde det. Förmodligen är det inget allvarligt, bara att jag ätit något knepigt dagen innan - för jag mådde illa igårkväll också. Så det blev en hemmadag för mig idag. Mår fortfarande lite illa, men det är nog mest för att jag spydde, jag tycker nämligen att det är så himla äckligt att spy.

Imorgon blir det skola igen! Efter skolan blir det sömmerskan med Bella & prova pardräkterna som hon börjat sytt på. Hoppas de är snygga! Wohoo! Efter det blir det att dra till Lundby, Lina ska bleka mitt, Emmas & Saras hår. Finally! Det behövs nu! Ska inte klippa mig, denna gång heller..vill spara ut mitt hår lite till först - så det blir så långt som möjligt. Men det börjar bli rätt slitet nu, så snart blir det nog att slå en pling till farmor frisör! Men, ikväll måste jag tyvärr ta ut de sista microringarna eftersom att jag inte vill ha de sitta i när jag bleker. Mitt hår kommer kännas jättetunt & kort utan dem, men de ska sättas i igen - men jag vet inte om det finns tid till det innan tävlingen i helgen, så förmodligen får jag använda klipps (vilket jag hatar!!)

Ännu roligare blir det dagen efter imorgon. Då laddar vi en buss med gött dansfolk & drar till Halmstad & tävlar. AWESOME! Just det, apropå tävling..igår satte jag på massa nya diamanter på min singeldräktdräkt! Jag älskar diamanter, men skönt att Bella & jag slipper det på våra pardräkter faktiskt, på dem blir det bara jätteglittrigt tyg. Jag kanske kan ta kort imorgon hos sömerskan.

Men nu måste jag få i något i magen. Ching!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: