Till bloggens startsida

Första julklappsköpet!


Idag har jag köpt årets första julklapp! Nu är det äntligen igång, jag älskar att gå runt & shoppa julklappar, det är så himla mysigt! Fast det är krångligt, det är svårt att veta vad man ska köpa..

Idag är den enda dagen i veckan som jag slutar innan halv 4, så mamma & jag åkte ut till marieberg. Jag köpte som sagt julklappen, men även en sak till mig själv (Inte så ovanligt, så blir det alltid när jag julhandlar!!). Hur som helst, köpte en Max factor sol-mineral-puder. Skriver imorgon om det är bra eller inte. Ska även utvärdera ögonskuggorna som jag köpte, men jag måste köpa nya penslar först.

Nu blir det träning. Jag är skittrött, så nu ska jag försöka ladda om!


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Ååh, julklappar! Älskar att springa på stan och shoppa massa massa julklappar! :D

Postat av: Therese Strömberg

Sv: Haha men det blev förstört när jag målade i söndags :(

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: