Till bloggens startsida

Lugn lördag

Idag har jag varit hemma hela dagen, har knappt stoppat huvudet utanför dörren. Men det har knappt behövts, för pappa har bytt fönster i köket idag - så all kyla har krypigt ner till min källare så jag har haft hur kallt som helst. Men nu är det kväll, jag har haft alla ljus tända, alla lampor & elektronikprylar på hela dagen - så nu är det riktigt varm & gött i mitt rum.

Har hållt på & fixat & trixat med mitt rum lite, fick väl inte så mycket som jag tänkt mig gjort - men bättre än ingenting alls! Har hunnit måla mina naglar & skrivit spanskauppsatsen tills på måndag också. Nu på eftermiddagen har jag haft ont i diafragman, & har det fortfarande - så jag har kollat på två avsnitt av Prison break & min mamma var snäll & gjorde en ansiktsbehandling på mig (igen!). Hur skönt som helst! Jag ska aldrig flytta hemmifrån..eehm, jo det ska jag!

Nu har jag lagt mig under täcket tillsammans med min lill-dator. Ska kolla på Robinson karibien sen försöka sova - så slipper jag lida av det onda i magen.

Imogon blir det lite mer plugg & städ. Lika bra att passa på när man inte har något annat inplanerat! På eftermiddagen blir det träninge inför Nordiska mästerskapen, & senare på kvällen bio med vaggavännen. Det kommer bli ett superbra slut på min helg!


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

visst är den snygg! viva la diva:)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: